poniedziałek, 6 lutego 2017

On the metro station

(pics. Mateusz, wearing Lidl dress, HD boots, Second Hand jacket H&M bag & hat)


W końcu po sesji! Mogę przez miesiąc odpocząć od uczelni i skupić się na rysunku, blogu oraz rozbudowie swojego portfolio. Dzisiejsze zdjęcia wykonałam na początku stycznia, jednak nie miałam nawet kiedy ich zedytować. Zdjęcia robione w przejściu podziemnym przy metrze Świętokrzyska. Jestem dumna z mojego chłopaka, że udało mu się zrobić aż tak piękne zdjęcia. Strasznie podoba mi się ich klimat.






















8 komentarzy:

  1. oryginalne miejsce na zdjęcia :) katana suuper!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kurtka i buty:) Świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znajome miejsce! Świetny klimat do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Klimat do zdjęć cudowny, a jeszcze świetnie pasuje do tego Twoja stylizacja. Bardzo mi się to podoba, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. This jacket is amazing and it will give awesome looks.primary.com coupon

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! What a nice jacket is that she had wear in it.Online Shopping in Pakistan

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia. Bardzo lubię taki klimat neonów i miasta. Wpasowujesz się w ten klimat :)

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o poście, co byś zmieniła/zmienił w blogu/wyglądzie/poście? Dzięki Tobie ten blog może być coraz lepszy!
Dziękuję za komentarze, na pewno odwięczę się :D
Jeżeli obserwujesz, napisz, ja też będę chętnie obserwować :)